onsdag 17 februari 2010

Ånger

Jag känner mig som en skit. En såndär som andra människor pratar bakom ryggen om. Jag har alltid klagat på Simon. På vad han säger och vad han gör. Men. Det är kanske inte han som gör fel, kanske är det jag. Just nu känns det så åtminstone. Som att jag betedde mig som en skitunge. Att jag överdriver småsaker och drar allting till sin spets.
VARFÖR?
Jag har blivit vidrig. Jag skäms över mig själv. Att jag inte kan uppföra mig, inte ens när vi är tillsammans med andra. Jag har aldrig tänkt att han skulle kunna göra slut med mig, jag vet inte varför. Men som om jag på något sätt skulle vara bättre än honom. Men nu känner jag mig tvärtom sämre. Som att jag egentligen inte ens fötjänar att vara med honom.

Nu är jag livrädd att han inte ska höra av sig till mig. Imorgon, övermorgon eller dagen efter det. Att jag kanske sabbar alltihop för mig själv genom att skylla över allting på honom.

Åhhhhhhhhhhh.
Han kommer ju aldrig att läsa detta i vilket fall så...

Jag älskar honom.

Inga kommentarer: