söndag 14 november 2010

would take your breath away

du är en längtan
aldrig tillfredsställd
så infekterar du mig
min hjärna snurrar
och mellan lakanan
såg vi ut genom fönstret
lyser stjärnorna klarare
än de gjorde innan dig
slår mitt hjärta i tomhet
hos dig brinner inget hopp
du är som mig
när vi blundar
och vi dansar
i natten
virvlar snöflingor
och så kan jag inte minnas
när hur eller var
bara att du var där
med mig
med mina händer
i dina fickor
på en mörk tågstation
första gången
kärleken
sista gången
naiviteten
du är en bubbla som sprack

2 kommentarer:

Maja sa...

sv: ja, skrev ju i min planering att jag ska på bio och det sa jag innan också ^^ men det är väl slut.. 20.20 kanske? ska vi hitta på nåt?

Maja sa...

haha nej kom på det när jag skickat kommentaren att du nog inte hade läst planeringen xD postade den ju rätt sent.
vi behöver inte festa om du inte vill det! är det buss 1? o hur lång tid tar det att åka dit och vart ska jag gå av? :P